جک و عکس وخنده و پ نه پ اخبار ومطالب جالب و....... div style="border-width: 0px; z-index: 1000; position: fixed; right: 0px; top: 0px;"> بهترین ماشین های 2014

 

 ۲۰۱۴ Aston Martin Vanquish : ” جیمز باند ” هرگز تصور نمی کرد روزی اتومبیل استون مارتین وی به چنین پیشرفت و زیبایی محصورکننده ای دست یابد . مدل ۲۰۱۴ این کمپانی دارای بدنه ای از فیبر کربن بوده و ۵۶۵ اسب بخار قدرت دارد . قیمت پیشنهادی آن ۲۸۰ هزار دلار درنظر گرفته شده است .

 

modern machines 2 ماشین های مدرن 2014

 

2014 BMW i3 : کمپانی آلمانی بی ام و نیز به تولید اتومبیل های هاچ بک روی آورده است . این مدل در مقایسه با دیگر هم خانواده های خود سبک تر اما از لحاظ استقامت بدنه قوی تر است . انتظار می رود این مدل در ماههای پایانی ۲۰۱۳ آماده فروش بوده و با قیمت ۴۵ هزار دلار به بازار عرضه شود .

 

modern machines 3 ماشین های مدرن 2014

 

2014 Chevrolet Corvette : این اتومبیل هفتمین مدل از نسل تولیدات کمپانی شورولت با بدنه ای از آلیاژ پلاستیک است .قدرت موتور آن ۴۵۰ اسب بخار بوده و تا شش ماه آینده کار ساخت آن به پایان می رسد .

 

modern machines 4 ماشین های مدرن 2014

 

2014 Mini Cooper Paceman : مدل مینی کوپرهای پیس من از سال ۲۰۰۱ تاکنون در حال تغییر و تحول هستند . مدل جدید دو در طراحی شده و انتظار می رود در نیمه سال ۳۰۱۳ نمونه نهایی آن از کمپانی مادر در انگلیس به آمریکا منتقل شود .

 

modern machines 5 ماشین های مدرن 2014

 

2014 Subaru Forester : مدل های فورستر سوباره طی ۱۵ سال گذشته بهترین فروش را در سطح بازارهای جهانی تجربه کرده اند .سوباروی جدید کمی کشیده تر اما پهن تر از مل قبلی آن است . به این ترتیب فضای داخلی خودرو برای سرنشینان وسیع تر شده است .

 

modern machines 6 ماشین های مدرن 2014

 

2014 Volkswagen Golf : مدل های جدید گلف سبک تر طراحی شده است و دلیل آن استفاده از نوعی آلیاژ مستحکم فولادی برای بدنه آن است . خودروهای گلف کمپانی فولکس واگن پرفروش ترین اتومبیل ها در سراسر اروپا هستند .

 

modern machines 7 ماشین های مدرن 2014

 

Chevrolet Impala2014 : مدیران جنرال موتورز امیدوار هستند بار دیگر جایگاه مدل ” ایمپلا ” را در بازارهای فروش بیابند . برای نخستین مرتبه قرار است مدل آماده شده برای سال ۲۰۱۴ به موتور ۴ سیلند مجهز شود .

 

modern machines 8 ماشین های مدرن 2014

 

2014 Porsche Macan : نام ” ماکان ” برگرفته از واژه اندونزیایی به معنی پلنگ است . سرعت و استحکام فوق العاده این مدل پورشه موجب شد سازندگان آلمانی آن را پلنگ لقب دهند .

 

modern machines 9 ماشین های مدرن 2014

 

2014 Jaguar F-type Roadster : کمپانی جگوار پس از سال ۱۹۷۴ برای اولین مرتبه اتومبیلی کاملا اسپرت به بازار عرضه می کند . قدرت موتور تیپ F روداستر جگوار ۴۹۵ اسب بخار می باشد و قیمت آن ۹۲ هزار دلار درنظر گرفته شده است .

 

modern machines 10 ماشین های مدرن 2014

 

2014 Cadillac ELR : مدل جدید کادیلاک هیبرید بوده و قرار است با لامبورگینی رقابت کند . اتومبیل فوق در هر نوبت شارژ باتری ۶۱ کیلومتر مسافت را می پیماید .

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:ماشین بهترین ماشین های , 2014 , | 9:9 | نویسنده : pooyanasadi |
لطفا از مطالب قبلی دیدن فرمایید (جک و طنز در مطالب آخر هستند(
  • اصراف
  • پیچ جاده
  • لوگو ﻫﻤﭽﯽ.ﺍﺯﺍﺩ.ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ.ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﻓﯿﻠﻢ.ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﺍﻫﻨﮓ.ﺧﻨﺪﻩ.ﺳﻮﺗﯽ.ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ.ﻋﮑﺲ.ﻋﮑﺴﺨﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ.ﺑﺎﺯﯼ.ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﺭﻣﺎﻓﺰﺍﺭ.